AVENT

przez



Jako milosniczka firmy philips serii Avent jeszcze przed narodzinami Janka zaopatrzylam sie w najpotrzebniejsze(jak wydawalo mi sie wtedy) sprzety tej firmy.

Wsrod nich znajdowal sie:

- podgrzewacz do butelek

Dla osob, ktore niestety nie beda mogly karmic piersia jest to niezbedny gadzet! Mi przydaje sie dopiero teraz, kiedy chce podgrzac Jaskowi jakas zupke lub deserek. W zasadzie idzie ten sprzet zastapic garnkiem z woda, ktore dzialaja na tej samej zasadzie;)(wersja dla oszczednych). Mozna tez kupic za rozsadna cene np. na allegro. Ja wlasnie tak zrobilam i zaplacilam za niego ok.50zl.



- sterylizator do butelek

Szczerze, to ten zakup uwazam akurat za zbedny! Kupilam rowniez uzywany na allegro, wiec az tak bardzo nie ubolewam na tym. Jak dla mnie jest to za duzy sprzet i w mojej malej kuchni zajmuje za duzo miejsca ( dlatego jest w piwnicy;)). Zamiast tego do sterylizacji butelek, smoczkow uzywam garnka;) i tez jest dobrze.



- laktator

Mysle, ze warto go zakupic, bo kazdej z mam zdarzy sie sytuacja, ze musi gdzies pilnie wyjsc (niekoniecznie z dzieckiem)i zostawic swoje malenstwo pod opieka np. tatusia. Wtedy laktator jak najbardziej sie przyda. Ja mam akurat elektryczny, ale mysle, ze manualny w zupelnosci tez by wystarczyl.




-elektroniczna niania - jesli macie duzy dom, to niania jest w nim obowiazkowa! My akuart duzego domu nie mamy, ale za to dwa koty przed ktorymi musialam zamykac drzwi do pokoju malego kiedy spal( moje rudzielce uwielbiaja klasc sie w nogi spiacego) i wtedy wlasnie wlaczalam elektorniczna nianie. Oprocz tego wyposazona jest ona w termometr i funkcje pozwalajaca porozumiec Ci sie z dzieckiem na odleglosc, np. kiedy dzicko zaplacze nie musisz biec do pokoju tylko powiedziec mu cos przez odbiornik, ktory masz przy sobie. Mozesz tez na odleglosc wlaczyc dziecku muzyczke, ktora jest zaprogramowana w bazie oraz swiatelko.


POLECAM WAM zakupy online, bo jest zdecydowanie taniej!

Oprocz tego przed narodzinami Janka zakupilam rowniez - i to jest juz chyba NIEZBEDNE!




smoczki od 0 do 6 m-ca oraz zestaw butelek( najtaniej na allegro)









Ale zrobilam reklame firmie:)

Niedawno zakupilam tez nowy sprzet Aventa, ale o tym w innym poscie!